دانلود کامل سریال کره ای اوه روح من Oh My Ghost با زیرنویس فارسی و انگلیسی

تمام قسمت ها قرار گرفت است

زیرنویس تمام قسمت ها به زبان فارسی قرار گرفت

زیرنویس تمام قسمت ها به زبان انگلیسی قرار گرفت

سلام در این پست از پورتال موصیا با یک سریال کره ای جذاب در خدمت شما هستیم
مشخصات سریال :
نام سریال : اوه روح من

بقیه در ادامه مطلب ...


نام انگلیسی سریال : Oh My Ghost
نام کره ای سریال : 오 나의 귀신님
ژانر سریال : کمدی،عاشقانه و تخیلی
کارگردان سریال اوه روح من : Yoo Je Won
نویسنده سریال اوه روح من : Yang Hee Seung
شبکه پخش کننده سریال اوه روح من : Tvn
تعداد قسمت های سریال : 16 قسمت
تاریخ شروع پخش سریال : 3 ژوئیه 2015 میلادی
کیفیت : متوسط 540p
حجم هر قسمت به طور میانگین : 200 مگابایت
خلاصه داستان این سریال در مورد دختریه به اسم نا بونگ سون که سر آشپزه و به خاطر اخلاق سرد و کمبود اعتماد به نفسش، هیچ دوستی نداره. به خاطر اینکه مادربزرگش راهبه بوده، نا بونگ سون از وقتی که بچه بود میتونه روح ها رو ببینه. یه روز یه روح فریبکار وارد بدنش میشه و جسمشو تسخیر می کنه…

بازیگران : 

بازیگران سریال اوه روح من

دانلود زیرنویس فارسی تمام قسمت ها

دانلود زیرنویس انگلیسی تمام قسمت ها

دانلود از سرور آپلودی بوی

دانلود قسمت 01 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 02 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 03 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 04 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 05 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 06 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود از سرور فایل مانی

 

دانلود قسمت 01 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 02 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 03 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 04 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 05 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 06 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost

دانلود قسمت 07 سریال سریال اوه روح من Oh My Ghost