اس ام اس های سرکاری و فوق خنده دار شهریور 94

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که از اطرفیانتان اس ام اس های سرکاری دریافت کرده اید و آن هم در بدترین موقع ، یعنی نصف شب ، این اتفاقی است که بیشتر از طرف دوستان نزدیکمان برای بیخواب کردن ما انجام می شود ، حالا اگر دوست دارید شما هم این بلا را سرشان بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم ما را در این بخش از سرگرمی آکاایران همراهی کنید تا به شما جدیدترین اس ام اس های سرکاری و خنده دار نصف شب را بدهیم با ما همراه باشید.

یکی از سئوالایی که این موقع شب ذهنم رو درگیر خودش کرده اینه که چرا سوپرمن شرتشو روی شلوارش میپوشید؟!
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
یکی از سئوالایی که این موقع شب ذهنم رو درگیر خودش کرده اینه که چرا سوپرمن شرتشو روی شلوارش میپوشید؟!
سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
 
سلام، ببخشید بد موقع مزاحم شدم.داری ۲ میلیون تومن به من دستی بدی… . . . میخوام ایرانسلمو شارژ کنم ۵۰۰ تومان جایزه بگیرم
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
 
شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده /
تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن /
اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

 جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه،
وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
امشب برای شام میایم خونتون(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار !!!
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
ای بابا من باید هر شب مثل خل ها اس ام اس بدم بیدارت کنم
خپ خودت بیدار شو دیگه
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
گاهی نمیتونم تشخیص بدم
که من واقعا الان گشنمه
یا فقط حوصلم سر رفته !
جک طنز های جدید | دانلود فیلم و موزیک | عکس جدید
ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

آکارایران